Tuesday, August 20, 2013

Mencari-cari Collagen terbaik

Aku pun antara ribuan or jutawan wanita di Malaysia yang mencari collagen.

Persoalan nya collagen manakah yg terbaik??

Lama jugak aku survey.. Frankly speaking aku x percaya collagen yg murah 2 ni. Pastu tayang gambar ko muka mulus bagai. Tu semua penipu. Kalau x tipu pun nak makan bape lama x mungkin sebulan dua..huhu

Dulu kat tvalhijrah time slot Assalamualaikum, ada satu ustaz tu jual collagen aku lupa dah nama nya ape. harga dia dalam rm200 lebih kurang la. Ada testimony. Aku percaya la jugak tapi x tau berape kuantiti dia.

Aku skang amik collagen Shaklee harga dia mmg mahal. Aku beli time promo dapat rm210 kalau x silap. Dalam dia ada 15 sachet je. Kalau ikutkan utk dapat kesan terbaik selepas 8 minggu. Giler aku nak spend kat situ rm 400 lebih sbulan. So aku makan selang sehari so cukupla sebulan. Tapi pas seminggu kesan dia da rasa kulit aku lembut dan moist. Pakai bedak pun senang lekat. Tapi muka aku biasa la mmg xde masalah jerawat. Skang baru makan dua kotak kawan2 ofis smua cakap muka aku bersih.. aku rasa biasa je.. Itu aku makan selang sehari. Dah habis 2 kotak x beli lagi knon2 kot termengandung ke.. tapi smlm check hampeh negative. Rugi lagi duit beli tester.. hehe belum ada rezeki lg.


ni aku curi kat google
Sebab dah habis aku nk cari collagen lain kot ada yg murah. Aku ada follow instagram Ayu raudhah dia jadi duta amaryllis premium collagen. Harga dia aku search dlm rm50 utk 10 hari.. Kira2 dalam rm150 sebulan. Aku tengah pertimbangkan nak maintain Shaklee or try yg ni..


 
Tapi collagen ni dari ikan yu. Shaklee collagen dari ikan merah (red sniper). Collagen sisik ikan merah lagi tinggi sebab dia duk laut dalam..pasal ni korang boleh google. Kalau rajin nnti aku try buat table perbandingan.
 
 


 

2 comments:

  1. Salam...maaf tumpang mencelah.
    Sy pengguna & pengedar berdaftar Amaryllis Premium Collagen.
    Sila jenguk: http://hashwassim.blogspot.com/

    Setiap kotak Amaryllis Premium Collagen mengandungi 60,000mg kolagen premium ikan Yu yang menghasilkan kuasa penyembuhan & pelembap paling efektif.
    Mengapa ikan Yu? Ia adalah sejenis ikan yang hidup secara semulajadi di laut dalam tanpa pembiakan dan tidak diberi makan pallet oleh manusia seperti ikan kap & talapia.

    Ini menjadikan ikan Yu kaya dengan zat-zat alam yang diperlukan oleh manusia. Ikan ini juga mempunyai daya ketahanan hidup yang tinggi dan antibodi yang kuat untuk melawan penyakit.

    ReplyDelete