Tuesday, December 31, 2013

Telekung Siti Khadijah (SK)

Last weekend aku cuti panjang. Tujuan turun KL nk jumpa ayahku, ziarah anak buah dan shopping.

My first pandora
Aku gagahkan pujuk suami aku untuk membeli pandora di KL. Sebab johor xde pandora. Konon aku budget dalam rm500.

So 1st day aku mmg da planning ngan Mak jang nk pergi siti khadijah kat shah alam nk beli telekung.

So makcik aku grab 2 pasang telekung dgan handsock 3pasang. Kira habis dekat rm520+. Aku x ingt exactly amount.

Aku grab juga satu telekung. Aku punya tlekung shja tanpa kain rm195. Quite pricy tp sangat berbaloi. Sebelum ni aku penah pakai SK Basic. Yg tu beli online je. Mmg sangat selesa. Cotton yg sgt selesa dan jahitan yg sangat kemas. So utk kli ke2 aku mmg niat nk beli kat butik nk try sendiri. Mkcik aku tu 1st time pinjm aku punya terus nk bli jg. Lgpun aku bli ni utk preparation untuk umrah nnti.
Bentuk muka dan kepala dia paling best kemas dan selesa sangat.


Aku pilih patern klasik. Aku x suka modern style sbb renda kt kpla tu. Utk more info korang blh terjah website dia.
Paper beg dia simple je. Putih cam gini je. Kesimpulannya aku habis kat sini rm285. Aku amik hand sock 1 ngan inner 1. 

Dari shah alam nk juga cari pandora singgah kat one utama. Kdai tersorok rupenya duk kat dalam TANG. Kecik je pandora dia mcm booth je.

Hajat x smpai sebab size aku nk bracelet 21cm hbis. Mkcik aku lak beria test cincin bagai. Dah nk beli dah nasib size xde. Kiranya pandora TANG ni banyak barang xde. Dia suh pi kat tropicana city mall plak dah. Kat situ Pandora terbesar katanya.

So balik rmh mkcik aku terus kt sungai buloh. Mission accomplish.

0 comments:

Post a Comment